Sokan gondolkodnak CRM szoftver használatán, bevezetésén!

De! Milyent, melyiket , mennyiért?!

Nem könnyű feladat kiválasztani a számunkra megfelelőt!

Milyen elvárásaink vannak egy CRM szoftverrel ?

  • Könnyen kezelhető legyen, így kollégáink is tudják használni
  • Tudja , amit mi akarunk benne tárolni,
  • Átlátható legyen, ne legyen benne sok felesleges , üresen hagyott adatmező,
  • Bárhonnan elérhető legyen,
  • Felhőben legyen vagy a saját szervertermünkben?
  • Mekkora szerver kell neki? Nem szeretnénk sokat a hardverre költeni….
  • Rendszergazda kell hozzá? Annak mennyi a költsége….?
  • Egyszeri magas ára legyen , vagy alacsony havi díja?

Néhány kérdés, melyeket Ügyfeleinktől kaptunk a CRM használata előtt.

A fenti gondolatokra, kérdésekre válaszolva megmutatjuk Önnek, hogy miért az OperatorCRM az optimális megoldás Ügyféladatainak a nyilvántartására.

A szoftverünk fejlesztése során figyelembe vettük Partnereink igényeit,kéréseit. Elsődleges célunk , hogy könnyen kezelhető legyen és csak olyan adatmezők legyenek benne, melyek ténylegesen a felhasználó számára fontosak. A kezelő felületünk egyszerű , jól átlátható. A Cégekre vonatkozó törzsadatok ( Cégnév, címek, telefonszámok, e-mailek, weboldal) fix mezők, de ezeken kívül a felhasználó adhatja meg, hogy  Ő milyen adatokat akar tárolni.

Óriási kérdés minden kezdő CRM tulajdonos számára, hogy felhőben legyen vagy saját szerveren?  Mennyit kell a hadrverre vagy a tárhelyre költeni?  Cikkünk második részében folytatjuk!