Sokan gondolkodnak CRM szoftver használatán, bevezetésén!
De! Milyent, melyiket , mennyiért?!
Nem könnyű feladat kiválasztani a számunkra megfelelőt!
Milyen elvárásaink vannak egy CRM szoftverrel ?
- Könnyen kezelhető legyen, így kollégáink is tudják használni
- Tudja , amit mi akarunk benne tárolni,
- Átlátható legyen, ne legyen benne sok felesleges , üresen hagyott adatmező,
- Bárhonnan elérhető legyen,
- Felhőben legyen vagy a saját szervertermünkben?
- Mekkora szerver kell neki? Nem szeretnénk sokat a hardverre költeni….
- Rendszergazda kell hozzá? Annak mennyi a költsége….?
- Egyszeri magas ára legyen , vagy alacsony havi díja?
Néhány kérdés, melyeket Ügyfeleinktől kaptunk a CRM használata előtt.
A fenti gondolatokra, kérdésekre válaszolva megmutatjuk Önnek, hogy miért az OperatorCRM az optimális megoldás Ügyféladatainak a nyilvántartására.
A szoftverünk fejlesztése során figyelembe vettük Partnereink igényeit,kéréseit. Elsődleges célunk , hogy könnyen kezelhető legyen és csak olyan adatmezők legyenek benne, melyek ténylegesen a felhasználó számára fontosak. A kezelő felületünk egyszerű , jól átlátható. A Cégekre vonatkozó törzsadatok ( Cégnév, címek, telefonszámok, e-mailek, weboldal) fix mezők, de ezeken kívül a felhasználó adhatja meg, hogy Ő milyen adatokat akar tárolni.
Óriási kérdés minden kezdő CRM tulajdonos számára, hogy felhőben legyen vagy saját szerveren? Mennyit kell a hadrverre vagy a tárhelyre költeni? Cikkünk második részében folytatjuk!