Miért hasznos az IP-telefonos rendszer és a CRM összekapcsolása a felhasználónak?

Az IP-telefoknak köszönhetően az üzleti célú asztali telefonok költsége jelentősen csökkent. Ezeknek a rendszereknek rengeteg előnye van , mellyel támogatja a Cégek mindennapi munkáját. Nagy hátrányuk volt , hogy csak minimális mennyiségű telefonszám tárolására alkalmasak maguk a készülékek.

A CRM kapcsolat segítségével korlátlan mennyiségű Ügyfelet tudunk tárolni,  egy kattintással tudjuk a hívásokat fogadni, illetve a beérkezett hívások esetén már a telefon felvétele előtt részletes információval rendelkezünk a betelefonáló személyét illetően , s így egyedileg tudjuk fogadni a telefonáló Partnerünk hívását. Ezzel növelni tudjuk az Ügyfeleink elégedettségét.

Néhány hasznos funkció az IP-telefon és CRM kapcsolatból:

  • egy kattintással történő hívás indítás,
  • beérkező hívásoknál azonnal információ áll rendelkezésünkre a telefonálóról,
  • megjegyzések hozzáfűzése minden híváshoz,
  • precízebb munkavégzést, gyorsabb reklamáció kezelést tesz lehetővő a beszélgetések visszahallgatásának lehetősége,
  • az ügyfél idővonalán megjelenik minden beszélgetés a hozzáfűzött megjegyzésekkel együtt.
  • a hívások nyomon követése, kereshetősége,
  • hívás statisztikák