Mi ez, és miért több mint „csak VoIP”?
Cégünk fő tevékenysége az internet alapú hangszolgáltatás – közismerten VoIP. Nálunk ez többet jelent, mint „hang az interneten”:
üzembiztos, menedzselt, vállalati szintű megoldást szállítunk minőségi eszközökkel és szakértő üzemeltetéssel. A cél: stabil elérés, kiváló hangminőség, mérhető megtakarítás.
Csak B2B – szolgáltatásaink cégeknek és intézményeknek érhetők el.
Üzleti előnyök röviden
Jelentős költségcsökkenés: megszűnhetnek a felesleges fix díjak, a percdíjak versenyképesek.
Modern telefonrendszer: IP-PBX funkciók (IVR, várólista, hívásrögzítés, statisztikák).
Átláthatóság: minden hívás mérhető és visszakereshető; kevesebb elveszett hívás ⇒ jobb ügyfélélmény.
Rugalmasság: gyors bővítés új kollégáknak, több telephely összekötése, távmunka-támogatás.
Integrációk: webes hívógomb, OperatorCRM és egyéb üzleti rendszerek kapcsolata.
Mit tartalmaz a szolgáltatás?
Vezetékes hívószámok (számhordozás is), több telephely kezelése.
IP-központ (PBX) vállalati funkciókkal: IVR, ügyfélsorok, belső mellékek, csoportok, hívásátadás.
Hívásrögzítés és riportok – minőségbiztosításhoz és vezetői döntéstámogatáshoz.
Webes hívógomb – a weboldalról egy kattintás a megfelelő részleghez.
CRM-kapcsolat – ügyféladatok kéz alá kerülnek hívás közben (OperatorCRM-mel integrálva).
Üzemeltetés és támogatás – monitorozás, frissítések, gyors hibaelhárítás.
Biztonság és megbízhatóság – javasolt hálózati beállítások, jogosultságkezelés, igény esetén titkosított SIP/hang (TLS/SRTP).
Miért minket választanak az ügyfeleink?
Mérhető megtakarítás – tipikusan jelentősen alacsonyabb havi költség a korábbihoz képest.
Gyors reagálás – új mellék, átirányítás, módosítás: rövid határidővel megoldjuk.
Proaktív támogatás – monitorozás, hiba esetén gyors beavatkozás.
Elérhetőség – valós szakértő beszél Önnel, nem menürengeteg.
Ügyfélvisszajelzések röviden: „sokat spóroltunk”, „rugalmasak és gyorsak”, „konkrét, díjmentes tanácsok”, „olyan problémát is megoldottak, amin más elakadt”.
Hogyan indul a közös munka?
Igényfelmérés és számlaelemzés – jelenlegi költségek, hívási szokások.
Megoldásjavaslat – átlátható összehasonlítás, várható megtakarítás.
Kivitelezés – számhordozás, beállítások, felhasználói oktatás.
Üzemeltetés – folyamatos támogatás és fejlesztési javaslatok.
Kinek ajánljuk?
5–500+ mellékes vállalkozásoknak, önkormányzatoknak, szállodáknak, több telephelyes szervezeteknek.
Akik költséget csökkentenének, modernizálnának, vagy CRM-mel kötnék össze a telefonálást.
Kérjen személyre szabott ajánlatot – megmutatjuk, mekkora megtakarítást érhet el az Ön szervezete.
[Ajánlatkérés] / [Kapcsolat]