Egy szoftver, ami pont olyan , amilyent Ön megálmodott! 

Cégünk saját fejlesztésű  CRM rendszerét ( Customer Relationship Management  – ügyfélkapcsolat – kezelési rendszer)  kínálja meglévő és új ügyfelei részére. Szoftverünk segítségével pontos nyilvántartást vezethet ügyfeleiről, a velük való kommunikációról. Célunk, hogy azok is tudjanak ilyen rendszert használni, akik nem engedhetik meg ezt vállalkozásukban. ( Az alap verzió sok funkcióval INGYENES! )

A legfontosabb, hogy az OperatorCRM maximálisan IP-telefonközpontra van optimalizálva. Kezeli a kimenő és bejövő hívásokat, sőt magán a telefonközponton fut. Így, ha Ön a Cégében használni szeretné nem kell külön szervert, operációs rendszert, informatikust fizetnie. Az adatok miatt sem kell aggódnia, mert nem felhőben tárolódnak az adatai, ha nem az Ön irodájában.

A legfontosabb funkciói rendszerünknek:

  • Teljes körű ügyfélnyilvántartás,
  • Egyedileg, az Ön cégére szabható dinamikus adatmezők,,
  • Kimenő és beérkező hívások kezelése, megjegyzés hozzá fűzése minden híváshoz,
  • Lehetőségek nyilvántartása,
  • Kapcsolattartók nyilvántartása
  • Egyedi nyilvántartások,
  • Teljes híváslista,
  • Testre szabható lekérdezés,
  • Hírlevél küldés,
  • Idővonal,
  • Átláthatóság, egyszerű kezelő felület,

Ha felkeltettük érdeklődősét, kollégáink részletes tájékoztatót biztosítanak !