Mi ez, és miért több mint „csak VoIP”?

Cégünk fő tevékenysége az internet alapú hangszolgáltatás – közismerten VoIP. Nálunk ez többet jelent, mint „hang az interneten”:
üzembiztos, menedzselt, vállalati szintű megoldást szállítunk minőségi eszközökkel és szakértő üzemeltetéssel. A cél: stabil elérés, kiváló hangminőség, mérhető megtakarítás.

Csak B2B – szolgáltatásaink cégeknek és intézményeknek érhetők el.

Üzleti előnyök röviden

  • Jelentős költségcsökkenés: megszűnhetnek a felesleges fix díjak, a percdíjak versenyképesek.

  • Modern telefonrendszer: IP-PBX funkciók (IVR, várólista, hívásrögzítés, statisztikák).

  • Átláthatóság: minden hívás mérhető és visszakereshető; kevesebb elveszett hívás ⇒ jobb ügyfélélmény.

  • Rugalmasság: gyors bővítés új kollégáknak, több telephely összekötése, távmunka-támogatás.

  • Integrációk: webes hívógomb, OperatorCRM és egyéb üzleti rendszerek kapcsolata.

Mit tartalmaz a szolgáltatás?

  • Vezetékes hívószámok (számhordozás is), több telephely kezelése.

  • IP-központ (PBX) vállalati funkciókkal: IVR, ügyfélsorok, belső mellékek, csoportok, hívásátadás.

  • Hívásrögzítés és riportok – minőségbiztosításhoz és vezetői döntéstámogatáshoz.

  • Webes hívógomb – a weboldalról egy kattintás a megfelelő részleghez.

  • CRM-kapcsolat – ügyféladatok kéz alá kerülnek hívás közben (OperatorCRM-mel integrálva).

  • Üzemeltetés és támogatás – monitorozás, frissítések, gyors hibaelhárítás.

  • Biztonság és megbízhatóság – javasolt hálózati beállítások, jogosultságkezelés, igény esetén titkosított SIP/hang (TLS/SRTP).

Miért minket választanak az ügyfeleink?

  • Mérhető megtakarítás – tipikusan jelentősen alacsonyabb havi költség a korábbihoz képest.

  • Gyors reagálás – új mellék, átirányítás, módosítás: rövid határidővel megoldjuk.

  • Proaktív támogatás – monitorozás, hiba esetén gyors beavatkozás.

  • Elérhetőség – valós szakértő beszél Önnel, nem menürengeteg.

Ügyfélvisszajelzések röviden: „sokat spóroltunk”, „rugalmasak és gyorsak”, „konkrét, díjmentes tanácsok”, „olyan problémát is megoldottak, amin más elakadt”.

Hogyan indul a közös munka?

  1. Igényfelmérés és számlaelemzés – jelenlegi költségek, hívási szokások.

  2. Megoldásjavaslat – átlátható összehasonlítás, várható megtakarítás.

  3. Kivitelezés – számhordozás, beállítások, felhasználói oktatás.

  4. Üzemeltetés – folyamatos támogatás és fejlesztési javaslatok.

Kinek ajánljuk?

  • 5–500+ mellékes vállalkozásoknak, önkormányzatoknak, szállodáknak, több telephelyes szervezeteknek.

  • Akik költséget csökkentenének, modernizálnának, vagy CRM-mel kötnék össze a telefonálást.


Kérjen személyre szabott ajánlatot – megmutatjuk, mekkora megtakarítást érhet el az Ön szervezete.
[Ajánlatkérés] / [Kapcsolat]