Mit vállalunk?

Az R-Voice Hungary Kft. az internetalapú hangszolgáltatás mellé teljes körű IP-telefonrendszert tervez, telepít és üzemeltet – belföldön és külföldön egyaránt.
Célunk, hogy az elavult, drágán fenntartható rendszerek helyett korszerű, bővíthető és üzembiztos megoldást kapjon.

Szolgáltatási elemek:

  • Felmérés és tervezés – hívási minták, hálózati audit, QoS/VLAN javaslatok.

  • Kivitelezés és migráció – számhordozás, készülékek és mellékek beállítása, IVR/hívásirányítás.

  • Integrációk – webes hívógomb, CRM (pl. OperatorCRM), több telephely összekötése, távoli és mobil használat.

  • Biztonság és megbízhatóság – jogosultságkezelés, naplózás,  redundancia.

  • Üzemeltetés – folyamatos monitorozás, frissítések, gyors hibaelhárítás, SLA-opciók.

Csak B2B – megoldásaink cégeknek és intézményeknek érhetők el.

Miért éri meg IP-alapú rendszerre váltani?

  • Jelentős költségcsökkenés: a felesleges fix díjak elhagyása, versenyképes percdíjak.

  • Skálázhatóság: új mellékek, új telephelyek percek alatt.

  • Jobb ügyfélélmény: kevesebb elveszett hívás, hívásrögzítés és riportok.

  • Modern funkciók: IVR, várakozási sorok, átirányítás, időalapú szabályok, távmunkatámogatás.

  • Integrálhatóság: CRM és üzleti rendszerek kapcsolata → hatékonyabb értékesítés és ügyfélszolgálat.

Költségek és finanszírozás

Sokan gondolják, hogy az átállás költséges beruházás – ez jellemzően téves. A rendszereinket úgy tervezzük, hogy tipikusan megtakarítást hozzanak már rövid távon.

  • Tartós bérlet / operatív lízing (2–5 év): pénzügyi partnerrel, a futamidő végén az eszközök Önök tulajdonába kerülhetnek.

  • CAPEX vagy OPEX modell: igény szerint.

Eredmények a gyakorlatban

  • Valós példa: egy műszaki online áruház a bevezetést követő hónapban a korábbi év karácsonyi forgalmához mért eredményét is megháromszorozta – az IP-rendszer által nyújtott elérhetőség, statisztikák és híváskezelés miatt.

  • Ügyfeleink visszajelzései: „sokat spóroltunk”, „rugalmasak és gyorsak”, „konkrét, díjmentes tanácsok”, „olyan problémát is megoldottak, amin más elakadt”.

Aktuális ajánlat

Új ügyfeleinknek az alközpontot díjmentesen biztosítjuk a szolgáltatás idejére, ha a hangszolgáltatást is tőlünk veszik igénybe.
Részletek és feltételek ajánlatkérés után.

Üzemeltetési opciók

  • Távoli karbantartás az együttműködés teljes ideje alatt.

  • Magas rendelkezésre állás / egyedi igények: átalánydíjas üzemeltetési szerződés kedvező áron.

  • Országos és nemzetközi támogatás: az internetnek köszönhetően telepítést és üzemeltetést a világ bármely pontján vállalunk.


Kérjen személyre szabott ajánlatot, és megmutatjuk, milyen gyorsan térülhet meg az átállás az Ön szervezeténél.
[Ajánlatkérés] / [Kapcsolat]