Egy digitális világban úgy tűnik, hogy az írott szöveg dominál, mint a rövid üzenetek és az e-mail, de jól látszik, hogy a telefonbeszélgetés személyességét nem helyettesíti egyik sem. A Wainhouse Research aktuális felmérése szerint az asztali telefonkészülék maradt a leginkább használt kommunikációs berendezés napjainkban, mivel a munkaerő 85 százaléka használ ilyet üzleti kommunikációra.

Nos, az asztali telefon még mindig stratégiai eszköze az üzleti kommunikációnak?

Igen! A piaci jelentések azt mutatják, hogy a következő öt évben – 2017-től 2021-ig az üzleti telefon piac növekedni fog 29,5 millió darabról 31,6 millió darabra. Még érdekesebb, hogy ugyan ezen idő alatt az IP telefonok aránya 74 százalékról 82 százalékra növekszik majd az üzembe helyezett üzleti telefonok között.

A rendszerkészülékek még mindig fontosak a vállalatok számára, és valódi növekedést fogunk látni a következő években az IP telefonok területén. Ahelyett, hogy lecserélnék őket más technológiára, ezek inkább részeivé válnak egy nagyobb kommunikációs ökoszisztémának. Több, mint a végfelhasználók 70 százaléka kihasználja az asztali telefonok, számítógépek és a mobil eszközök együttműködésében rejlő lehetőségeket, mivel az üzleti környezet igényli az asztali telefonok nyújtotta egyszerűséget, gazdaságosságot és minőséget.

A teljes és eredeti David Zhou által írt cikk elolvasható a Supply Chain IT oldalán.

Forrás: www.young.hu